بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» گوگل اولین ساعت هوشمند و گوشی جدید ارزان قیمت خود را معرفی کرد

گوگل اولین ساعت هوشمند و گوشی جدید ارزان قیمت خود را معرفی کرد

گوگل اولین ساعت هوشمند و گوشی جدید ارزان قیمت خود را معرفی کرد

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان I/O خود در روز چهارشنبه چندین گجت جدید را معرفی کرد، از جمله Pixel Watch که مدت ها در انتظارش بود، یک گوشی ارزان قیمت Pixel 6a و هدفون. همچنین گوشی پرچم‌دار پیکسل 7 خود را که پاییز امسال عرضه می‌شود، معرفی کرد و گفت که در حال کار بر روی یک تبلت جدید است.

سخت افزار بخش کلیدی کسب و کار گوگل نیست، اما به نظر می رسد با ادامه عرضه محصولات جدید، این وضعیت در حال تغییر است. گوگل در سه ماهه گذشته 61.24 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی داشت در حالی که بخش «سایر درآمدها» آن که شامل فروش سخت افزار، برنامه ها و درآمدهای غیر تبلیغاتی است، 8.16 میلیارد دلار درآمد داشت. اما این میزان از 6.67 میلیارد دلار در سه ماهه سال گذشته افزایش یافته است و ساندار پیچای، مدیرعامل این شرکت گفت که گوشی هوشمند پیکسل با وجود محدودیت‌های عرضه، رکورد فروش تمام دوران را به ثبت رساند.

این چیزی است که گوگل اعلام کرد.



ساعت پیکسل


Google Pixel Watch ویژگی‌های مشابه اپل واچ را ارائه می‌دهد و ظاهری ظریف و شیک دارد که می‌تواند برای مشتریانی که از اندروید به جای آیفون استفاده می‌کنند، جذاب باشد.

این فناوری Fitbit را یکپارچه می کند و به آن اجازه می دهد سال ها تحقیق و توسعه را از استارتاپ تناسب اندام که در سال گذشته به دست آورد، انجام دهد. فناوری Fitbit به کاربران اجازه می دهد خواب، ضربان قلب و تمرینات خود را پیگیری کنند.

این ساعت نرم‌افزار Wear OS Google را اجرا می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد کارهایی مانند چک کردن پیام‌ها و دانلود موسیقی را انجام دهند. کاربران همچنین می‌توانند با Google Maps مسیرها را دریافت کنند یا آن را با دستگاه‌های خانه هوشمند خود متصل کنند، بنابراین می‌توانند برای مثال دمای ترموستات خود را تغییر دهند یا از خاموش بودن چراغ‌ها مطمئن شوند.

این شرکت قیمتی ارائه نکرد، به غیر از اینکه در تماسی به خبرنگاران گفت که محصولی با قیمت عالی خواهد بود. در پاییز عرضه خواهد شد.


پیش از این، شرکت های دیگری مانند ال جی، سامسونگ، هواوی و فسیل با استفاده از نرم افزار گوگل ساعت می ساختند.

گوگل همچنین خط تولید گوشی های جدید خود را اعلام کرد.


پیکسل 6a

گوگل پیکسل 6a


گوگل در تابستان امسال جدیدترین گوشی پیکسل ارزان قیمت خود را عرضه خواهد کرد. پیکسل 6a عمدتاً طراحی مشابه پیکسل 6 دارد، اما کمی کوچکتر خواهد بود و 449 دلار قیمت خواهد داشت.

گوگل وعده داده است که باتری تمام روز را در حالت Extreme Battery Saver که می‌گوید برای تلفن‌های Pixel برای اولین بار است تا ۷۲ ساعت دوام بیاورد.

همچنین از Google Tensor استفاده می‌کند، بنابراین این تلفن مقرون‌به‌صرفه قدرتی برابر با پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو دارد.


Pixel 7، Pixel 7 Pro و یک تبلت جدید Pixel در راهند

گوگل پیکسل 7 و 7 پرو


گوگل گوشی های پرچمدار جدید پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را معرفی کرد. آنها از نسل بعدی تراشه Google Tensor استفاده خواهند کرد و با اندروید 13 عرضه خواهند شد. این شرکت قیمتی ارائه نکرده است، اما Pixel 6 با قیمت پایه 599 دلار در بازار میان رده هدف گذاری شده بود ، در حالی که 6 Pro از 899 دلار شروع شد.

پیکسل 6 به پرفروش ترین پیکسل تاریخ تبدیل شده است. در شش ماه اول عرضه، 6 تعداد بیشتری نسبت به پیکسل 4 و پیکسل 5 در شش ماه اول خود فروخت. این شرکت می‌خواهد به این شتاب ادامه دهد، که می‌تواند به گوگل کمک کند تا سهم بیشتری از دیگر سازندگان اندروید مانند سامسونگ بگیرد.

گوگل همچنین یک تبلت اندرویدی جدید را معرفی کرد که در سال 2023 عرضه خواهد شد و همچنین بر روی تراشه Tensor اجرا خواهد شد. این شرکت جزئیات بیشتری در مورد قیمت ارائه نکرد اما گفت که این یک محصول رده بالا خواهد بود.

این شرکت از زمان Pixel Slate در سال 2018، تبلتی را روانه بازار نکرده است. با این حال، برخی از کاربران شکایت داشتند که تبلت بیشتر شبیه یک لپ تاپ است. قبل از انتشار، گوگل با استفاده از اندروید به عنوان یک سیستم عامل تبلت مشکل داشت. رئیس سخت‌افزار گوگل، ریک استرلو ، در سال 2019 گفت که تیم سخت‌افزار آن در آینده بر ساخت لپ‌تاپ‌ها متمرکز خواهد بود، اما همچنان «متعهد است در درازمدت با شرکای خود روی تبلت‌ها برای همه بخش‌های بازار کار کند».


Pixel Buds Pro

Pixel Buds Pro


گوگل همچنین از هدفون های جدید Pixel Buds Pro خود رونمایی کرد. Pixel Buds Pro برای پیش‌سفارش در تاریخ 21 ژوئیه و 28 جولای در فروشگاه ها با قیمت 199 دلار در دسترس خواهد بود.

Buds Pro در نهایت قابلیت حذف نویز فعال را ارائه می‌کند که به جلوگیری از نویز پس‌زمینه کمک می‌کند و به این معنی است که آنها مستقیماً با AirPods Pro اپل رقابت خواهند کرد. این هدفون‌ها دارای میکروفون‌های شکل‌دهنده پرتو، شتاب‌سنج صوتی و پوشش‌های توری بادگیر هستند تا تماس‌های واضح‌تری داشته باشند. آنها همچنین از صدای فضایی پشتیبانی می کنند، که باعث می شود به نظر برسد موسیقی از اطراف شما می آید. این یک ویژگی است که توسط AirPods اپل نیز ارائه شده است.

Pixel Buds که در چهار رنگ (مرجانی، بادرنجبویه ، آبی و زغالی) عرضه می شود، 7 ساعت زمان گوش دادن با حذف نویز یا 11 ساعت بدون آن را دارد.


مجله ارم بلاگ




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده