دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» قابلیت های جدید در بروزرسانی واتس اپ

قابلیت های جدید در بروزرسانی واتس اپ

قابلیت های جدید در بروزرسانی واتس اپ


این پلتفرم به زودی به افراد امکان می‌دهد کنترل کنند چه کسانی می‌توانند زمان آنلاین بودنشان را ببینند (هر شخصی نمیتواند زمان آنلاین بودن شما را متوجه شود)، از گرفتن اسکرین شات از برخی پیام‌ها توسط دیگران جلوگیری کنند و بدون متوجه شدن دیگران، گروه‌ها را ترک کنند.


واتس‌اپ مدت‌هاست که مانند دیگر پلتفرم‌های پیام‌رسان خصوصی، از قبل به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌هایی را ارسال کنند که پس از مدت‌های مشخص ناپدید می‌شوند.


با این حال، سال گذشته، واتس اپ پس از به روز رسانی شرایط خدمات خود به شدت مورد بررسی قرار گرفت.

در آن زمان، بسیاری از کاربران نسبت به بخشی از سیاست حفظ حریم خصوصی واتس اپ ابراز نگرانی کردند که جزئیات آن را با شرکت مادر فیس بوک به اشتراک گذاشته است


این به‌روزرسانی ، برخی از مردم را به سوی سیگنال، یکی دیگر از پلت‌فرم‌های پیام‌رسان رمزگذاری‌شده محبوب، کشانید.


فیس بوک سعی کرد سردرگمی در مورد این سیاست را برطرف کند و گفت که شیوه های به اشتراک گذاری داده های آن جدید نیست و "بر نحوه برقراری ارتباط خصوصی افراد با دوستان یا خانواده تأثیر نمی گذارد."


اکنون، دو مورد از ویژگی‌های جدیدی که در واتس‌اپ معرفی شده‌اند - که به شما امکان می‌دهند انتخاب کنید چه کسی می‌تواند زمان آنلاین بودنتان را ببیند و گروه‌ها را بی‌صدا ترک کنید - از این ماه برای همه کاربران واتس‌اپ عرضه می‌شود.


به گفته واتس اپ ، ابزار مسدود کردن اسکرین شات، که در پیام هایی که قرار است فقط یک بار مشاهده شوند در دسترس قرار می گیرد، هنوز در حال آزمایش است و بعداً در دسترس قرار خواهد گرفت.


مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده