خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اپل از آیفون های جدید، اپل واچ ها و ایرپاد رونمایی کرد

اپل از آیفون های جدید، اپل واچ ها و ایرپاد رونمایی کرد

رویداد معرفی اپل: سری آیفون 14، سری ساعت 8، ایرپاد پرو 2 معرفی شد


اپل در یک رویداد مطبوعاتی روز چهارشنبه از سری جدید آیفون 14 خود به همراه سه مدل جدید اپل واچ، به روز رسانی سری محبوب AirPods خود و ویژگی ای که می تواند در صورت در دسترس نبودن سرویس تلفن همراه ،جان انسان ها را نجات دهد، رونمایی کرد.


نکات برجسته رویداد معرفی اپل: سری آیفون 14، سری ساعت 8، ایرپاد پرو 2 معرفی شد


آیفون 14 پرو اپل از 999 دلار قیمت دارد، در حالی که قیمت آیفون 14 پرو مکس از 1099 دلار شروع می شود. آنها از 9 سپتامبر سفارش داده می شوند و از 16 سپتامبر به فروش می رسند.


آیفون 14 پرو با یک «نمایشگر حرفه ای» جدید عرضه می شود. آیفون 14 پرو با صفحه نمایش 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی با حاشیه های بسیار نازک تر و حداکثر روشنایی HDR 1600 نیت، به غیر از حداکثر روشنایی فضای باز 2000 نیت عرضه می شود. هر دو دارای تراشه Apple A16 Bionic بر اساس فرآیند ساخت 4 نانومتری هستند. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی جدید وجود دارد.

 

اپل مدل‌های آیفون 14 پرو - آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس - را با طراحی جدید Dynamic Island notch که برای نمایش اعلان‌ها و ویجت‌های فعالیت توسعه می‌یابد، معرفی کرده است. آنها در رنگ های مشکی، نقره ای، طلایی و بنفش فضایی در دسترس خواهند بود. 


سری آیفون 14 دارای سینی سیم‌کارت فیزیکی در ایالات متحده نخواهد بود و فقط eSIM در این منطقه موجود است. همچنین دارای ویژگی تشخیص تصادف معرفی شده در Apple Watch Series 8 است. یک ویژگی SOS اضطراری از طریق ماهواره نیز برای ایالات متحده و کانادا رونمایی شده است. قیمت آیفون 14 از 799 دلار شروع شده است، در حالی که قیمت آیفون 14 پلاس از 899 دلار شروع می شود. این گوشی ها از 9 سپتامبر برای سفارش در دسترس خواهند بود و آیفون 14 از 16 سپتامبر به فروش می رسد در حالی که فروش آیفون 14 پلاس از 7 اکتبر آغاز می شود.


AirPods Pro 2 با تراشه رایگان 249 دلار قیمت دارد، از 9 سپتامبر سفارش داده می شود و از 23 سپتامبر در دسترس خواهد بود.

Apple AirPods Pro 2 در این رویداد معرفی شده است که دارای صدای شخصی سازی شده فضایی، بهبود حذف نویز و موارد دیگر است.


اپل واچ اولترا از 799 دلار قیمت دارد و از 23 سپتامبر در دسترس خواهد بود.

 Apple Watch Ultra دارای ویژگی‌های بسیاری، از جمله GPS با فرکانس دوگانه که هدف آن ارائه موقعیت‌یابی دقیق GPS با وجود مشکلات سیگنال است. همچنین یک صفحه ساعت جدید به نام Wayfarer وجود دارد که برای کمک به پیاده روی در نظر گرفته شده است. همچنین یک برنامه Oceanic+ جدید برای غواصان وجود دارد.


در مرحله بعدی، Apple Watch Ultra قرار دارد - بادوام ترین ساعت هوشمند این شرکت که تاکنون طراحی شده است. 


اپل واچ SE (نسل دوم) نیز رونمایی شده است که دارای حسگرهای حرکتی مشابه سری 8 و همچنین ویژگی های تشخیص تصادف است. قیمت آن 249 دلار برای نسخه GPS و 299 دلار برای نسخه GPS+Cellular است. امروز برای سفارش در دسترس خواهد بود و از 16 سپتامبر به فروش می رسد.



» قیمت و مشخصات آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو، آیفون 14 پرو مکس اعلام شد



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده