بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پاناسونیک می‌گوید بحران کنونی انرژی نیازمند نوآوری و سرمایه‌گذاری بیشتر است

پاناسونیک می‌گوید بحران کنونی انرژی نیازمند نوآوری و سرمایه‌گذاری بیشتر است

ماساهیرو شینادا، مدیر عامل شرکت پاناسونیک  -  حق چاپ  پاناسونیک

پاناسونیک می‌گوید بحران کنونی انرژی نیازمند نوآوری و سرمایه‌گذاری بیشتر است


بحران انرژی که جهان امروز با آن مواجه است، فوریت برای تسریع انتقال به منابع انرژی پاک تر و قابل اطمینان تر و تحریک یک "انقلاب جهانی انرژی" را افزایش می دهد.

ماساهیرو شینادا، مدیرعامل شرکت پاناسونیک در طی یک میزگرد در برلین با یورونیوز گفت: افزایش قیمت انرژی، عدم قطعیت عرضه و فشارهای زیست محیطی طوفانی عالی را ایجاد کرده است که تقاضا برای راه حل های جدید و مقرون به صرفه را افزایش می دهد که تأثیر آن بر آب و هوا را به حداقل می رساند.


برای دهه‌ها، غول الکترونیک ژاپنی در خط مقدم نوآوری و تجاری‌سازی راه‌حل‌های انرژی جدید مانند پمپ‌های حرارتی، قطعات سلول‌های سوختی هیدروژنی حرکت الکتریکی و غیره بوده است. اکنون، با تشدید دور شدن از سوخت‌های فسیلی، توانایی‌های تولید و سرمایه‌گذاری‌های انرژی پاک در اروپا را افزایش می‌دهد.

فناوری‌ها و خلاقیت‌های انسانی که برای کربن زدایی جامعه به آن نیاز داریم، امروز اینجا هستند. بهبودهای قابل توجهی در صرفه جویی در انرژی می تواند اتفاق بیفتد و ما می توانیم تولید انرژی پاک را افزایش دهیم. شینادا به یورونیوز گفت: رسیدن به یک جامعه بی کربن که در آن انرژی مقرون به صرفه، فراوان و پاک است، چیزی است که ما را به حرکت در می آورد و شاهد رشد شدید تقاضا هستیم.

در داخل عملیات تولید جهانی و انرژی بر خود، پاناسونیک متعهد است تا سال 2030 به صفر خالص برسد و در عین حال تأثیر بسیار گسترده تری بر کاهش انتشار در جامعه داشته باشد. به عنوان مثال، هدف آنها کاهش و جلوگیری از انتشار CO2 به میزان بیش از 300 میلیون تن در 30 سال آینده است که مستلزم دگرگونی کامل عملیات تجاری، زنجیره تامین و طراحی محصول است.

اما پاناسونیک در حال حاضر برای سرعت بخشیدن به گذار به یک جامعه بدون کربن چه می کند؟


پمپ های حرارتی: روش های تمیزتر و کارآمدتر برای گرم کردن خانه ها


کارخانه پمپ حرارتی پاناسونیک © Panasonic


پمپ های حرارتی روشی تمیزتر و کارآمدتر برای گرمایش، سرمایش و تامین انرژی سیستم های آب گرم خانگی هستند. آنها با گرفتن انرژی گرمایی از جو و هدایت آن به خانه کار می کنند. با تجهیز به برنامه های نظارت از راه دور و سرویس های ابری، خود مصرف کنندگان به دلیل بررسی های از راه دور توسط نصب کننده برای جلوگیری از خرابی در مواقعی که گرمایش مهم است، تجسم بهتری نسبت به مصرف خود دارند و همچنین کارایی سیستم را نیز دارند.


استخراج گرمای طبیعی از هوای محیط، پمپ‌های حرارتی را در مقایسه با سایر وسایل گرمایشی، مانند بخاری‌های الکتریکی یا گاز طبیعی که برای انجام کار به انرژی بسیار بیشتری نیاز دارند، گزینه‌ای سبزتر می‌سازد. و کارایی بیشتری دارند و همچنین 1 کیلووات برق را به 3-5 کیلووات گرما تبدیل می کنند.

پاناسونیک در 20 سال گذشته فناوری پمپ حرارتی خود را توسعه داده است و طی سه سال آینده 145 میلیون یورو بیشتر در اروپا سرمایه گذاری خواهد کرد تا ظرفیت تولید در کارخانه خود در جمهوری چک را افزایش دهد و در جایی که تقاضای زیادی دارد تولید کند و CO2 بیشتری را ذخیره کند. انتشار در حمل و نقل از آسیا..

پمپ‌های حرارتی بسیار کارآمدتر از نظر انرژی هستند و هنوز هم می‌توانند گرما را استخراج کنند، حتی در دمای شدید در فضای باز. راندمان بیشتر به معنای کاهش قبض برق است. ما در حال سرمایه گذاری در این راه حل ها برای آینده نزدیک هستیم و انتظار داریم از هم اکنون تا سال 2025 هر سال نیم میلیون دستگاه تولید شود.


منبع : euronews.com



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده