دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» سرویس اشتراک پولی واتس اپ در نسخه بتا برای کاربران تجاری عرضه می شود

سرویس اشتراک پولی واتس اپ در نسخه بتا برای کاربران تجاری عرضه می شود

گزارش شده است که سرویس اشتراک پولی واتس اپ در نسخه بتا برای کاربران تجاری عرضه می شود


طبق گزارش ها، اشتراک پریمیوم یک لینک تماس قابل تنظیم به واتس اپ را به کاربران می دهد که می تواند هر سه ماه یک بار تغییر کند.


نکات برجسته

  • کاربران پولی واتس اپ می توانند با حداکثر 32 شرکت کننده تماس تصویری گروهی برقرار کنند
  • تلگرام به کاربران این امکان را می دهد که لینک تماس مستقیم را با دیگران به اشتراک بگذارند
  • قیمت سرویس جدید اشتراک پریمیوم WhatsApp هنوز مشخص نیست


نسخه پولی برنامه اجازه می دهد تا حداکثر 10 دستگاه به طور همزمان به یک حساب متصل شوند


سرویس پیام رسانی و تماس فوری سرویس اشتراک پریمیوم WhatsApp هنوز به طور رسمی راه اندازی نشده است. با این حال، اکنون برای کاربران بتا در دسترس است.

طبق گزارش WABetaInfo، این بدان معناست که فقط اعضای برنامه بتا واتس‌اپ می‌توانند به منوی Premium دسترسی داشته باشند، جایی که همه ویژگی‌های اضافی در آن قرار دارند.

طبق این گزارش، اشتراک پریمیوم برای مشاغل طراحی شده است، به این معنی که بیشتر ویژگی های پولی برای کاربر معمولی مفید نخواهد بود.


بر اساس گزارش ها، حساب پریمیوم به کاربران یک لینک تماس قابل تنظیم به واتس اپ آنها می دهد که هر سه ماه یک بار قابل تغییر است.

قرار است به جای تایپ شماره تلفن، راه آسان‌تری برای مشتریان باشد تا کسب‌وکار خاصی را پیدا کنند. تلگرام نیز ویژگی مشابهی دارد که کاربران می توانند لینک تماس مستقیم را با دیگران به اشتراک بگذارند.


نسخه پولی برنامه همچنین اجازه می دهد تا حداکثر 10 دستگاه به طور همزمان به یک حساب متصل شوند. به این ترتیب، کارمندان می توانند حساب تجاری را متصل و مدیریت کنند. در نهایت، کاربران می توانند با حداکثر 32 شرکت کننده تماس تصویری برقرار کنند.


از آنجایی که این قابلیت هنوز در مرحله بتا است، واتس اپ با بیانیه یا اطلاعیه رسمی ارائه نشده است، بنابراین قیمت یا تاریخ راه اندازی سرویس اشتراک جدید هنوز مشخص نیست.


در همین حال، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا اخیراً اعلام کرد که واتس اپ در حال ارائه یک ویژگی Call Links است که به کاربران اجازه می دهد یک پیوند ایجاد کرده و آن را با دوستان و خانواده از طریق برنامه به اشتراک بگذارند. آنها می‌توانند روی پیوند کلیک کرده و تنها با یک ضربه به تماس بپیوندند - مشابه پیوندهای تماس‌های Google Meet یا تیم‌های مایکروسافت در سراسر پلتفرم‌ها. در همین حال، این شرکت همچنین اعلام کرد که آزمایش تماس های ویدیویی گروهی را برای حداکثر 32 شرکت کننده آغاز کرده است. جزئیات این ویژگی به زودی به اشتراک گذاشته خواهد شد.


مجله ارم بلاگ




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده