خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترین گوشی های 2022: از آیفون 14 پرو تا گلکسی زد فلیپ 4

بهترین گوشی های 2022: از آیفون 14 پرو تا گلکسی زد فلیپ 4

بهترین گوشی های 2022: از آیفون 14 پرو تا گلکسی زد فلیپ 4


در سال جاری، ما شاهد عرضه چندین گوشی هوشمند قابل توجه از تولیدکنندگان مشهور بوده ایم، از آیفون 14 پرو تا سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا. اسمارت‌فون‌های منحصربه‌فردی مانند Nothing Phone 1 نیز برای اولین بار معرفی شدند، در حالی که تلفن‌های تاشو مانند Samsung Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 نسبت به مدل‌های قبلی خود پیشرفت‌هایی داشتند.


شرکت‌هایی مانند شیائومی و ویوو نیز امسال گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار قدرتمندی را روانه بازار کردند و گزینه‌های بیشتری را برای مشتریان فراهم کردند.


در برنامه این هفته Gadgets 360، آخیل آرورا ، مجری برنامه با رویدون سرجو ، و Sheldon Pinto منتقد ارشد گفتگو می‌کند تا برخی از بهترین گوشی‌های هوشمندی را که می‌توانید در سال 2022 بخرید، فهرست کند.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی


علیرغم ادامه مشکل زنجیره تامین که در دسترس بودن گوشی های هوشمند را تحت تاثیر قرار داده است، ما شاهد چندین گوشی جدید از برندهایی مانند اپل، سامسونگ، ویوو، شیائومی و همچنین گوشی جدید Nothing بوده ایم.


 اپل امسال سری آیفون 14 و آیفون 14 پرو را معرفی کرد که با سری گلکسی اس 22 سامسونگ و سری پیکسل 7 گوگل رقابت می کند . همچنین شایان ذکر است که این سه گوشی بر روی چیپ ست های مختلف کار می کنند.

شلدون می گوید Pixel 7 و Pixel 7 Pro گوشی های فوق العاده ای هستند که عملکرد دوربین و تجربه نرم افزاری عالی دارند. ما دوست داشتیم که Pixel 7 عمر باتری بهتری نسبت به Pixel 7 Pro ارائه می‌دهد، با وجود اینکه باتری کوچک‌تری دارد، و ممکن است بهترین تلفن پیکسلی باشد که می‌توانید امروز بخرید.


آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس دو تا از بهترین مدل های آیفونی هستند که امروزه می توانید بخرید، اما ما فکر می کنیم قیمت آن بسیار بالاست. امسال اپل ویژگی های جدیدی مانند Dynamic Island و دوربین 48 مگاپیکسلی جدید با قابلیت زوم جدید را اضافه کرد. شلدون همچنین آیفون 14 پرو را با پیکسل 7 پرو مقایسه کرد و عملکرد دوربین این گوشی ها را با هم مقایسه کرد.


شیائومی همچنین در سال جاری گوشی هوشمند پرچمدار خود را با نام Xiaomi 12 Pro عرضه کرد . طبق گفته شلدون، گوشی برتر چینی به چیپست قدرتمند اسنپدراگون مجهز شده است، دارای چهار بلندگو است و مسیر جدیدی را برای شیائومی نشان می دهد کیفیت تصویر ثابت بود، در حالی که گوشی دارای طراحی مینیمالیستی و کمرنگ بود و ما گوشی را به خوبی بررسی کردیم.


OnePlus 10 Pro که در ابتدای سال عرضه شد، یکی از بهترین تلفن‌های عرضه شده توسط این شرکت در سال 2022 است. رویدون می‌گوید که ممکن است بهتر از OnePlus 10T باشد که در اواخر امسال بدون اسلایدر هشدار عرضه شد. او اضافه می کند که به جز چند انتخاب عجیب و غریب در مورد دوربین این گوشی، این دوربین نسبت به OnePlus 9 Pro ، گوشی پرچمدار سال گذشته این شرکت، بهبود یافته است.


در مرحله بعد، سامسونگ گلکسی فلیپ 4 را مورد بحث قرار می دهیم ، گوشی ای که از یک محصول بسیار خاص به یک گوشی مفیدتر تبدیل شده است. شلدون می گوید که مشکلات عمر باتری و گرمایش با نسل قبلی خود، گلکسی زد فلیپ 3 ، حل شده است، و همچنین استفاده از آن در حین بازی بسیار آسان تر است. همچنین در دسترس ترین تلفن تاشوی است که می توانید در هند بخرید. همچنین در مورد اینکه چرا سامسونگ گلکسی زد فولد 4 بخشی از لیست بهترین گوشی‌های امسال ما نبود، بحث می‌کنیم.


شلدون اخیرا Asus ROG Phone 6 را بررسی کرده است که در واقع در ماه جولای عرضه شد، او می گوید که شما باید گوشی را به همراه لوازم جانبی آن بخرید و احتمالاً از آن به عنوان یک تلفن ثانویه مانند سوئیچ نینتندو استفاده می کنید.


Nothing Phone 1 اولین تلفنی بود که توسط شرکت بریتانیایی به رهبری کارل پی عرضه شد و این گوشی دارای پنل پشتی شفاف با LED است که هنگام دریافت پیام یا زنگ تلفن شما روشن می شود. در حالی که رویدون می‌گوید که روشنایی عقب ممکن است یک ویژگی فریبنده باشد، شما از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنید و در یک گوشی هوشمند میان رده از IP برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب برخوردار هستید.


در ابتدای سال، سامسونگ گوشی هوشمند پرچمدار سال 2022 خود را با نام Samsung Galaxy S22 Ultra در هند عرضه کرد. رویدون می‌گوید که این بسته کامل را نشان می‌دهد، یک تلفن «همه کار را انجام بده». شلدون موافق است و می‌گوید این دستگاه بی‌معنی است که با iPhone 14 Pro Max رقابت می‌کند، به علاوه پشتیبانی از قلم S را ارائه می‌دهد. با تعهد نرم افزاری سامسونگ، رویدون می گوید که اگر مجبور شود یک گوشی را از لیست ما انتخاب کند، احتمالاً آن گوشی Galaxy S22 Ultra خواهد بود.


آیا شما باید هر کدام از این گوشی ها را بخرید؟ پایان سال احتمالاً بدترین زمان برای خرید یک گوشی هوشمند جدید است. انتظار داریم تا ماه فوریه یا مارس شاهد گوشی های جدید سامسونگ و وان پلاس باشیم. قیمت گوشی‌های هوشمند عرضه‌شده در سال 2022 ممکن است با ورود این تلفن‌های جدید کاهش یابد، بنابراین ممکن است ارزش آن را داشته باشد که برای مدتی گوشی فعلی خود را نگه دارید.


ترجمه مجله ارم بلاگ

منبع: Gadgets360.com


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده