خرید از سراسر دنیا


» آیا هوش مصنوعی بزرگترین انقلاب فناوری از زمان آیفون را آغاز می کند؟

آیا هوش مصنوعی بزرگترین انقلاب فناوری از زمان آیفون را آغاز می کند؟

آیا هوش مصنوعی بزرگترین انقلاب فناوری از زمان آیفون را آغاز می کند؟


هوش مصنوعی جهان را در مقیاسی شکل خواهد داد که از زمان انقلاب آیفون تاکنون دیده نشده است.


نقشی که هوش مصنوعی (AI) در آینده بشر ایفا خواهد کرد، آنقدر "غیرقابل باور" است که حتی مردی که این روزها داغ ترین استارت آپ هوش مصنوعی جهان را اداره می کند، می گوید که نمی تواند آن را به طور کامل تصور کند.


سام آلتمن، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Open AI، شرکتی که پشتیبان ربات چت محبوب جدید ChatGPT است، می گوید باید انتظار داشته باشیم که هوش مصنوعی جهان را به گونه ای متحول کند که از زمان انقلاب آیفون در 15 سال پیش ندیده بودیم.


MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

ChatGPT، پیشرفته‌ترین مدل زبان هوش مصنوعی تا به امروز، از زمانی که در نوامبر سال گذشته راه‌اندازی شد ، توجه عموم را به خود جلب کرده است.


این می تواند مقاله، مطلب مهم و شعر بنویسد، متن را ترجمه کند و تقریباً در مورد هر چیزی ایده ایجاد کند، از چگونگی بهبود ارجاع وب سایت تا نحوه برنامه ریزی یک جشن تولد برای یک کودک پنج ساله.


آلتمن در مصاحبه ای با StrictlyVC ، که یک خبرنامه روزانه در صحنه سرمایه گذاری مخاطره آمیز منتشر می کند، گفت: مدل های هوش مصنوعی در دهه های آینده برای جامعه بسیار مهم خواهند بود، چگونه همه ما زندگی می کنیم و چه چیزی ممکن است .


مایکروسافت روی این فناوری نیز شرط‌بندی کرده است و این هفته اعلام کرد که در رقابت با گوگل در زمینه هوش مصنوعی، میلیاردها دلار دیگر به OpenAI سرازیر کرده است.


آینده مبتنی بر هوش مصنوعی چگونه به نظر می رسد؟

آلتمن پیش‌بینی می‌کند که مدل‌های هوش مصنوعی به بشریت کمک می‌کنند تا معماهایی را که در غیر این صورت هزاران سال طول می‌کشید را حل کند و به طور کلی «همه جنبه‌های واقعیت را بهبود می‌بخشد تا به ما کمک کند بهترین زندگی‌مان را داشته باشیم».


آلتمن گفت که او کمی نگران این است که هوش مصنوعی سرکش و بد رفتار کند تا "یک سوء استفاده تصادفی در کوتاه مدت"، برای مثال توسط انسانی که ناگهان "فوق العاده قدرتمند" شود.صورت گیرد.


برای مقابله با این خطر، آلتمن می‌گوید که جدیدترین و پیشرفته‌ترین نسخه‌های ChatGPT به تدریج عرضه خواهند شد. او توضیح داد که این باعث می‌شود مردم، مؤسسات و سیاست‌گذاران با آن آشنا شوند، «درباره پیامدها فکر کنند، فناوری را احساس کنند، درک کنند که چه کاری می‌تواند انجام دهد و چه کاری نمی‌تواند انجام دهد».

او هیچ چارچوب زمانی را برای انتشار نسخه بعدی ChatGPT که بسیار مورد انتظار بود، اعلام نکرد و شایعات پیرامون ChatGPT 4 را «مضحک» خواند.


سم آلتمن، یکی از بنیانگذاران OpenAI، می گوید هوش مصنوعی (AI) تغییرات تکنولوژیکی بزرگی را ایجاد می کند که از زمان انقلاب آیفون ندیده ایم. کپی رایت  Canva


آلتمن گفت: ChatGPT ممکن است تنها آغاز یک دوره جدید AGI باشد، زیرا "چیزهای جالب بیشتری در راه است."

مایکروسافت روز دوشنبه اعلام کرد که در حال انجام یک سرمایه گذاری "چند ساله و چند میلیارد دلاری" در OpenAI است.

آلتمن گفت این همکاری که در سال 2019 آغاز شد، یک سرمایه گذاری هیجان انگیز بود.



مجله ارم بلاگ



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده