خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» با ربات نگهبان مجهز به هوش مصنوعی در حال گشت زنی در سوئیس آشنا شوید

با ربات نگهبان مجهز به هوش مصنوعی در حال گشت زنی در سوئیس آشنا شوید

سازنده آن می‌گوید این ربات، تنها جایگزین یک انسان می شود تا در مناطق بزرگ در فضای باز که معمولاً به پرسنل قابل توجهی نیاز دارند، اما با هزینه کمتر، گشت‌زنی کند.


در میان کمبود نیروی کار و توجه فزاینده به ایمنی، شرکت‌های امنیتی در سراسر جهان به دنبال استقرار ربات‌ها در وظیفه گشت‌زنی هستند.


در اروپا، مردمی که در سوئیس زندگی می کنند، طی شش ماه گذشته شاهد یک روبات دو چرخ مستقل بوده اند که در سراسر کشور پرسه می زند.

ربات گشت زنی که توسط یک استارت آپ روباتیک از ETH Zurich در Ascento ساخته شده است، به عنوان نگهبان شرکت امنیتی سوئیسی Securitas AG عمل می کند.


MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

Ascento می‌گوید ربات‌های گشت‌زنش لایه‌ای از امنیت و افزایش کارایی عملیاتی را در چندین سایت آزمایشی از جمله انبار راه‌آهن سوئیس فراهم کرده‌اند.


دارای "پاهای" تاشو و چرخ هایی به عنوان "پا" است. "سر" آن رایانه، باتری، حسگرها و هوش مصنوعی را در خود جای داده است.


الساندرو مورا، مدیرعامل و موسس Ascento می‌گوید: «این ربات می‌تواند از زمین‌های هموار عبور کند، می‌تواند از موانع عبور کند، حتی می‌تواند یک یا دو پله بالا برود و این به این دلیل است که ما از چرخ‌ها و پاها استفاده می‌کنیم.»


دوربین حرارتی آن افراد و وسایل نقلیه را تشخیص می دهد، در حالی که دوربین 360 درجه از محیط اطراف عکس می گیرد. ربات می تواند با یک اپراتور پشتیبان در یک مرکز کنترل ارتباط برقرار کند.


ربات های اجاره ای ساعتی

این شرکت می‌گوید محافظ‌های روباتی آن به یک نگهبان امنیتی انسانی اجازه می‌دهند تا مناطق بزرگی را در فضای باز که معمولاً برای گشت‌زنی حضوری به نیروی انسانی قابل‌توجهی نیاز دارد و هزینه کمتری نسبت به یک نگهبان انسانی دارد، پوشش دهد.


Ascento قصد دارد این ربات را برای تولید گزارش های امنیتی روزانه خودکار توسعه دهد.



مجله ارم بلاگ



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده